9th Annual Medical Mission

Monday, October 30, 2017

Catholic Charities-Diocese of Laredo and the Missionaries of Divine Mercy from the Archdiocese of Galveston-Houston invites everyone to the 9th annual Medical Mission.

Free medical, dental, and vision services will be offered by professional doctors at San Luis Rey Church in the parish Hall, 3502 Sanders Ave.

November 6th-9th from 8am to 5pm and November 10th from 8am to 12pm.

Mass, healing services, and confessions take place on:

• Monday, November 6th at San Luis Rey Church 6:30 PM
  • Tuesday November 7th at Christ the King Church 6:00 PM
  • Thursday November 9th at Saint Frances Cabrini Church 6:30 PM

We are accepting donations of the following items: wheelchairs, walkers, canes, crutches.

God bless!

+++

Caridades Católicas-Diócesis Laredo y Los Misioneros de la Divina Misericordia de la Arquidiócesis de Galveston-Houston, invitan a todos a la 9na Misión Medica Anual.

Se ofrecerán gratuitamente servicios médicos, dentales, y exámenes de la vista por doctores profesionales. Estos servicios se ofrecerán en el salón de la Iglesia San Luis Rey, ubicada en 3502 de la Avenida Sanders a partir del:

Lunes 6 al Jueves 9 de Noviembre de 8 am a 5 pm y Noviembre 10 de 8 am a 12 pm.

Misa, servicios de sanación y confesiones:

• Lunes 6 de Noviembre en la Iglesia de San Luis Rey a las 6:30 pm
  • Martes 7 Noviembre en la Iglesia de Cristo Rey a las 6:00 pm
  • Jueves 9 de Noviembre en la Iglesia de Mother Frances Cabrini a las 6:30 pm

Se reciben donaciones de sillas de ruedas, caminadores (walkers), bastones, muletas.

Dios les Bendiga!