Video Guidelines Return to Public Masses in the Diocese of Laredo

Tuesday, June 30, 2020

These general guidelines are not exhaustive but can guide you as you prepare to return to Mass. Please remember that we encourage those vulnerable populations with underlying conditions to stay home. Masses will continue to be live-streamed by various parishes in the Diocese of Laredo. A list of parishes that are livestreaming is available on our website.

Aunque el video no cubre cada detalle, esperamos que les sea util para preparase ahora que se abriran las Misas al publico. Les seguimos pidiendo a personas con condiciones medicas que los deja mas vulnerables permanzcan en sus casas. Algunas parroquias seguirán transmitiendo la Misa durante este tiempo. Para una lista de estas parroquias y enlaces a sus transmisiones, visite nuestra pagina: www.dofl.org